Alzheimer shop

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over één van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan ons door te geven. Wij nemen uw klacht in behandeling en proberen deze naar tevredenheid op te lossen.

Stuur uw e-mail naar info@alzheimershop.nl
 
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij beantwoorden uw klacht binnen 48 uur na ontvangst, mocht het meer tijd nodig hebben dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Mocht u dit niet op prijs stellen dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij Alzheimershop is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Deel deze pagina:

Vragen of opmerkingen?
mail ons:
info@alzheimershop.nl
of bel:
013 - 536 38 07
Bereikbaar Ma t/m Vrij
van 08.30 - 17.00 uur